Sunday, March 27, 2011

Untuk Kesekian Kalinya



Bismillah

Alhamdulillah,saya terasa semangat baru mengalir dalam tubuh saya demi mendengar kejayaan adik-adik junior sekolah saya dalam Sijil Pelajaran Tinggi (SPM).Ya sesungguhnya mereka benar-benar hebat!Mudah-mudahan Allah membukakan pintu-pintu rezeki yang kita sendiri terkadang tidak menyedarinya.Mudah-mudahan semangat yang saya dapat rasai daripada mereka untuk lebih tekun menghabiskan Ijazah Sarjana Muda tidaklah hangat-hangat tahi ayam.Saya perlu segera menanamkan dalam diri,tujuan berkelana mencari ilmu. ^___^

Untuk kesekian kalinya saya menukar link blog dan dengan hati yang pasti saya mulakan basmalah untuk membuang akaun Facebook saya.Kepada sahabat-sahabat yang berjaya menemukan blog ini nanti Ahlan Wasahlan.Sekiranya mahu berhubungan langsung dengan saya boleh lah bertanya di Formspring.Moga perubahan yang saya tekadkan ini membawa impak dan kesan dalam diri saya.InshaAllah

2 comments:

~amatullah~ said...

penat usha2 sape author blog ni. baiklah. sy dah tahu. cik mulawwanah ye. ni rumput hijau singgah melawat.

tau tak apa hint nye?

post pilih lah & tawakkal lah

selamat maju jaya dengan azam dan semangat baru. sahabat!

mulawwanah utk rumput hijau said...

ape ke cepatnya lah ai cik rumput hijau!haha.tak sempat den nak bernapas dulu eiyh ^___^

inshaAllah

saling mendoakan