Wednesday, August 25, 2010

psikologi

[Bismillahirrahmanirraheem]

Alhamdulillah...Alhamdulillah...Alhamdulillah


*******


psikologi?kenapa dengan psikologi?

saya terkesan bila jumpa ex-classmate saya di UIA tempoh hari...cuma ni lah hajat yang tak sempat saya langsaikan...sharing dengan si dia untuk bidang ini...

*kredit untuk ukhti syaimaa' adibah hassan

Pengajian saya di Mesir berbaki 3 tahun,InshaAllah...

Teringin nak amik psikologi...tapi entahlah,sebab saya tak berapa tahu tentang bidang ini...

p/s : Buat ukhti syaimaa' yang dikasihi sila beri saya info tambahan beserta email lecturer2 anda yang bagus2 itu pada saya ye :D

3 comments:

*Nadiah::Syaimaa'::Hamizah* said...

salam.

nad...
uhuk3.
tatau nak cakap ape...
-.-"

-syaimaa'-

Anonymous said...

assalamualaikum k nad...
wah post kali ni...hehehe..
senior dah ye...wakaka...
semoga semgt dpt adik2 baru...wiwiwi :)

Nadhirah Razak said...

*syem : tak yah cakap ape2 :D,sampai masanya yaa kamu juga akan bercakap lorh...haha

*mylittlepencil : wa'alaikumussalam,
dah lama senior dah nadhrah :D dah tuo eden ni haa...moga semangat & faham...akak takut! (apekah?) (^___^)