Thursday, September 23, 2010

titik kelemahan

~Bismillahirrahmanirraheem~


Allah sentiasa tahu kelemahan hambanya :)
dan setiap kali itu peluang kita untuk berubah juga masih banyak kan.


Saya masih lagi boros ketika menguruskan duit biasiswa saya,selagi tu Allah akan uji itu,

Saya masih lagi tak mahu bercakap di khalayak ramai ketika diundang & diberi peluang,selagi itu Allah datangkan peluang sebanyak-banyaknya

Saya masih lagi beralasan itu dan ini ketika...

Saya masih lagi...

Dan ketika ini saya teringat tinta yang pernah ditulis oleh almarhum Ust Rahmat Abdullah (nanti kalau jumpa sumber sebenar saya lampirkan di sini)


"Di ketika kita merasa lemah,di situlah Allah memberikan ujian sehingga kita berjaya melepasinya.Ujian itu di TITIK KELEMAHAN kita"


p/s:saya tak terasa nak balik Mesir lagi

1 comment:

syaimaa' said...

salam.

syaimaa' likes this entry :)

ouh 3 oktober, sila datang lambat lagi..
boleh?
hu
sobs