Tuesday, April 3, 2012

untuk kamu my sweetheart

~Bismillahirrahmanirraheem~

Sengaja
posting ni ditulis untuk kamu.Maaf,tak banyak yang dapat dibantu.Aku kelu bila kamu meluahkan.Aku percaya pelukan lebih nikmat berbanding kata-kata.Sebab tu aku hanya mendiamkan diri tak membalas

My Sweetheart,

Agar saja kamu tahu kamu selalu diingati dan dirindui ^_____^

Nikmat untuk berjumpa,bersembang,bergelak tawa,berpelukan lebih nikmat dibanding dengan ketukan2 jari di papan
keyboard.sebab tu cukuplah kalau aku dapat tengok muka kamu sahaja.heh!

Aku tahu senyuman itu banyak maknanya.
Aku pernah mengintai dalam diam apa yang kamu sembunyikan.
Hanya saja kamu tak perasan orang keliling dalam diam mengintai kamu :`))

Semoga kamu terus kuat ukhti!
Percayalah Allah sedang mahu meninggikan darjat kamu di sisiNya
Percayalah kamu sedang ditawarkan Jannah yang tak ternilai harganya!
Semoga kekuatan kamu tu nanti dapat dikongsikan ketika aku memerlukannya
Hidup kita kan macam putaran roda.sekejap di atas sekejap di bawah
Semoga Allah terus mencampakkan kesabaran pada kamu ukhti
*pelukan aku untuk kamu*

I Miss U so much!

p/s:sengaja tak nak bagi tau kenapa aku lewat tidur.sebab nanti kamu suruh aku tinggalkan skrin komputer.sekarang nak bagi tau.aku nak mengulang al-Quran untuk esok hari.heh ^^

2 comments:

kruN. said...

akaaakk T_T nape saya baru bace ni T___T banjir siam thailand dah pepagi buta waa. subhanAllah.. saya sangat222 rindu k.nad 50ribu kali ganda T______________T *sobbing dah ni.hingus penuh*


jazakillah khayr! tak keruan nak ucap. Alhamdulillah Allah temukan saya dengan antunna. SubhanAllah :'))))

mulawwanah said...

^_________________^

Haza Min Fadhlee Rabbuna
(semuanya daripada Allah)